Webshop account aanvragen
Wilt u ook via onze webshop gaan bestellen en heeft u nog geen klantaccount bij ons? Neem dan even contact met ons op. Wij maken uw eigen bedrijfsprofiel aan waardoor ook u gemakkelijk een bestelling plaatst via onze webshop. Selecteer de producten en aantallen van uw keuze, kies een afleverdatum en klaar! Tevens kunt u alle eerder geplaatste bestellingen via de webshop terugzien in uw account, dat is wel zo makkelijk!
Vul hieronder uw bedrijfsgegevens in zodat wij uw account kunnen aanmaken. U ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra wij uw account klaar hebben staan.
WEBSHOP F.A.Q.
Het formulier voor de aanvraag van een webshop account is verstuurd maar ik heb nog geen inloggegevens ontvangen?
Bedankt voor het versturen van de benodigde gegevens! Wij maken zo snel mogelijk een webshop account voor u aan en versturen binnen 2 werkdagen een mail met hierin de gegevens om in te kunnen loggen op de webshop. Heeft u na deze periode nog geen gegevens van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Ik zoek een product maar kan deze niet vinden?
De webshop is op volgorde van de catalogus en assortiments- en prijslijst gesorteerd. De producten zijn elk onder een categorie of subcategorie geplaatst.
U kunt u ook gemakkelijk een product opzoeken door de zoekbalk rechts bovenin de website te gebruiken. Kunt u het product hiermee nog steeds niet vinden? Dan is de kans aanwezig dat deze niet meer in ons assortiment zit. Neem in dit geval voor de zekerheid even contact met ons op.
Wanneer wordt mijn order geleverd?
U kunt zelf een afleverdag selecteren in het bestelproces. U kunt tot 07:00 ’s ochtends uw order plaatsen, wij doen ons best de levering op dezelfde werkdag te laten plaatsvinden.
Mijn locatie bevindt zich niet in de omgeving Amsterdam en ik heb vaste leverdagen. Wanneer krijg ik mijn order geleverd?
U kunt bij de optie om een afleverdag te selecteren zelf aangeven op welke dag u de order geleverd wil krijgen. Houdt hierbij altijd rekening met de voor u geldende vaste leverdagen indien u deze heeft. Wanneer u een datum selecteert welke geen leverdag is of waarbij levering niet mogelijk is wordt de order automatisch verschoven naar de eerstvolgende mogelijke datum. U ontvangt hier geen extra bericht van.
Kan ik mijn order op een ander adres laten afleveren?
Ja zeker, dat kan. Neem hiervoor na het plaatsen van de bestelling even contact met ons op om het gewenste afleveradres door te geven. U kunt hiervoor mailen naar order@hartdelicious.nl of bellen met 020 659 7278.
Moet ik direct betalen bij het online bestellen?
Nee, dit hoeft niet. Wij hanteren de betalingstermijn welke reeds met u is vastgelegd. U ontvangt de factuur zoals gewoonlijk van ons waarna u deze zelf binnen 14 dagen overmaakt per bank of deze automatisch wordt geïncasseerd van uw rekening.
Ik heb net mijn order geplaatst maar ben iets vergeten te bestellen. Kan ik nog bijbestellen?
Dit kan zeker, echter niet via de webshop. Neem even contact met ons op via order@hartdelicious.nl of bel met ons via 020 659 7278 zodat wij de producten die u wilt bijbestellen kunnen bijvoegen in uw reeds geplaatste order.