In ons assortiment worden de producten weergegeven die Hart Delicious op dit moment distribueert, wijzigingen in het assortiment zijn voorbehouden. Per artikel vindt u op de productpagina de benodigde informatie zoals; artikelnummer, gewicht per product, het aantal stuks per doos en de bereidingswijze. Onderstaand treft u de verschillende soort bereiding van onze producten:
- Deze producten zijn kant en klaar en dus direct te gebruiken
- Deze producten worden diepgevroren afgeleverd en dienen te worden afgebakken voor gebruik
- Deze producten worden diepgevroren afgeleverd en zijn na ontdooien klaar voor gebruik
- Deze producten zijn niet standaard op voorraad en worden op verzoek geleverd
Bij alle producten wordt weergegeven of dit kant en klare, bake-off of diepgevroren producten betreffen. Wanneer een product afwijkt van de erboven genoemde classificatie wordt dit bij het product zelf aangegeven.
Gemakkelijk een bestelling plaatsen
U kunt op een aantal verschillende manieren gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen.
- De eenvoudigste en snelste manier om te bestellen is via onze webshop. Hier kunt u eenvoudig uw eerdere bestellingen bekijken en, indien gewenst, opnieuw plaatsen, met eventuele wijzigingen of aanvullingen. Of ontdek, op uw gemak, ons overheerlijke assortiment en laat u inspireren!
Registreert u zich als klant op onze website dan kunt u op elk moment van de dag aan de slag, vanaf elk apparaat, of u nu een desktop, smartphone of tablet gebruikt. - Mail uw bestelling naar order@hartdelicious.nl
- Stuur uw order via een WhatsApp bericht naar +31 (0)6 5317 6572
- Geef uw bestelling telefonisch door via +31 (0)20 659 7278
Wij leveren niet aan particulieren.
Bent u opzoek naar een specifiek product welke niet in ons assortiment te vinden is? Neem dan even contact met ons op. Wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden om dit product alsnog beschikbaar te stellen voor u of een goed alternatief te vinden.
Bestellen via de webshop
Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst ziet u, op basis van uw postcode, wanneer de bestelling wordt geleverd. Binnen Amsterdam leveren wij maandag t/m vrijdag. Binnen dit gebied kunt zelf aangeven wanneer u de bestelling geleverd wil hebben. De leveringsvoorwaarden voor de bestellingen vanuit overige regio’s in Nederland worden zichtbaar bij het bestellen of u kunt dit (hieronder) terugvinden bij leveringsvoorwaarden. Wanneer u niet aan de minimale orderwaarde voor franco levering komt zijn de bezorgkosten €30,- Valt uw postcode buiten het gebied of herkent het systeem uw postcode niet, neem dan contact met ons op via 020-6597278 of mail ons naar info@hartdelicious.nl.
Leveringskosten
– Amsterdam minimale orderwaarde €100,- voor franco levering.
– Regio Amsterdam Noord (boven de A10 tot Velzen, Wormerveer en Purmerend), regio Amsterdam Zuid, regio Haarlem en regio Haarlemmermeer Noord minimale orderwaarde €250,- voor franco levering. Minimale orderwaarde €100,-.
– Regio Almere, Regio Haarlemmermeer Zuid, Regio Den Haag, regio Midden-Nederland, Regio Rotterdam, regio Utrecht en regio ’t Gooi minimale orderwaarde €350,- voor franco levering. Minimale orderwaarde €200,-.
– Regio Noord-Holland, Regio Alkmaar, Regio Lelystad, regio Amersfoort, regio Apeldoorn, regio Utrecht, regio Rotterdam, regio Breda, regio Tilburg, regio ‘s-Hertogenbosch minimale orderwaarde €500,- voor franco levering. Minimale orderwaarde €350,-.
– Regio Noord-Holland (boven Alkmaar), regio Zuid-Holland (regio brabant) en regio Eindhoven minimale orderwaarde €750,- voor franco levering. Minimale orderwaarde €500,-.
– Waddeneilanden, Groningen, Friesland, Drenthe, Zeeland en Limburg, neem contact met ons op via 020-6597278 of info@hartdelicious.nl.
Let op: alleen wanneer u via de webshop bestelt zijn de voorwaarden zichtbaar. Wilt u liever niet via de webshop bestellen neemt u dan contact met ons op voor de specifieke leveringsvoorwaarden.
Nog geen klantaccount?
U kunt zelf een klantaccount creëren via https://www.hartdelicious.nl/mijn-account/ (dit is het icoontje met het poppetje rechts bovenin). Wanneer u bent geregistreerd kunt u gaan bestellen. Heeft u vragen neem dan contact met ons*.
WEBSHOP F.A.Q.
Kan ik zonder account (als gast) bestellen via de webshop?
Helaas is dit geen optie, wij hebben uw gegevens nodig voor de facturatie.
Hoe kom ik aan een webshopaccount?
U kunt in onze webhop direct een account aanmaken of na het samenstellen van uw eerste bestelling vult u uw gegevens in en maakt u een account.
Hoe laat kan ik de bestelling verwachten?
Wanneer u tijdig uw bestelling heeft geplaatst streven wij ernaar om de bestelling op de afgesproken dag tussen 9.00 uur s’morgens en 14.00 uur s’middags te leveren.
Kan ik mijn order op een ander adres laten afleveren of andere wijzigingen over mijn bestelling doorgeven?
U kunt dit eenvoudig aangeven in het notitieveld tijdens het plaatsen van uw bestelling in onze webshop, mits de gewenste postcode binnen hetzelfde bezorggebied valt.
Let op: vanwege vaste leverdagen per postcodegebied verwijzen we u graag naar het overzicht hieronder voor de juiste bezorgdagen.
Wilt u een wijziging aanbrengen in een reeds geplaatste bestelling? Neem dan alstublieft contact met ons op*.
Waar leveren jullie in Nederland?
Op basis van uw postcode kunt u zien of we bij u kunnen leveren en wat de voorwaarden zijn. U kunt de leveringsvoorwaarden ook terugvinden bij bestelinformatie (bovenstaand).
Leveren jullie ook in het buitenland?
In principe leveren wij uitsluitend binnen Nederland.
Maar voor uitzonderingen denken we graag met u mee. Neem gerust contact* met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Alleen bij uw eerste bestelling dient het bedrag op voorhand te worden voldaan middels overboeking of automatische incasso. De betalingen van de daarop volgende bestellingen kunnen achteraf worden voldaan via facturatie of wij incasseren dit middels automatische incasso.
Wat is het betalingstermijn?
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. U ontvangt de factuur van ons waarna u deze zelf binnen 14 dagen overmaakt per bank of deze automatisch wordt geïncasseerd van uw rekening.
Maken jullie zelf de producten?
Wij zijn een groothandel dus produceren niets zelf. Wij hebben wel een aantal producten in ons assortiment die we uitbrengen onder ons eigen label maar deze worden uitsluitend voor ons geproduceerd door derden.
Kan ik mijn producten retourneren of ruilen?
Omdat wij diep ingevroren etenswaren leveren kunnen de producten niet geruild of geretourneert worden.
*info@hartdelicious.nl of bel ons op 020 – 659 72 78.