In ons assortiment worden de producten weergegeven die Hart Delicious op dit moment distribueert, wijzigingen in het assortiment zijn voorbehouden. Per artikel vindt u op de productpagina de benodigde informatie zoals; artikelnummer, gewicht per product, het aantal stuks per doos en de bereidingswijze. Onderstaand treft u de verschillende soort bereiding van onze producten:

  • Deze producten zijn kant en klaar en dus direct te gebruiken
  • Deze producten worden diepgevroren afgeleverd en dienen te worden afgebakken voor gebruik
  • Deze producten worden diepgevroren afgeleverd en zijn na ontdooien klaar voor gebruik
  • Deze producten zijn niet standaard op voorraad en worden op verzoek geleverd

Bij alle producten wordt weergegeven of dit kant en klare, bake-off of diepgevroren producten betreffen. Wanneer een product afwijkt van de erboven genoemde classificatie wordt dit bij het product zelf aangegeven.

Gemakkelijk een bestelling plaatsen

U kunt op een aantal verschillende manieren gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen.

  • De eenvoudigste en snelste manier om te bestellen is via onze webshop. Hier kunt u eenvoudig uw eerdere bestellingen bekijken en, indien gewenst, opnieuw plaatsen, met eventuele wijzigingen of aanvullingen. Of ontdek, op uw gemak, ons overheerlijke assortiment en laat u inspireren!
    Registreert u zich als klant op onze website dan kunt u op elk moment van de dag aan de slag, vanaf elk apparaat, of u nu een desktop, smartphone of tablet gebruikt.
  • Mail uw bestelling naar order@hartdelicious.nl
  • Stuur uw order via een WhatsApp bericht naar +31 (0)6 5317 6572
  • Geef uw bestelling telefonisch door via +31 (0)20 659 7278

Wij leveren niet aan particulieren.

Bent u opzoek naar een specifiek product welke niet in ons assortiment te vinden is? Neem dan even contact met ons op. Wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden om dit product alsnog beschikbaar te stellen voor u of een goed alternatief te vinden.

Bestellen via de webshop

Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst ziet u, op basis van uw postcode, wanneer de bestelling wordt geleverd. Binnen Amsterdam leveren wij maandag t/m vrijdag. Binnen dit gebied kunt zelf aangeven wanneer u de bestelling geleverd wil hebben. De leveringsvoorwaarden voor de bestellingen vanuit overige regio’s in Nederland worden zichtbaar bij het bestellen of u kunt dit (hieronder) terugvinden bij leveringsvoorwaarden. Wanneer u niet aan de minimale orderwaarde voor franco levering komt zijn de bezorgkosten €30,- Valt uw postcode buiten het gebied of herkent het systeem uw postcode niet, neem dan contact met ons op via 020-6597278 of mail ons naar info@hartdelicious.nl.

Leveringskosten

– Amsterdam minimale orderwaarde €100,- voor franco levering.

– Regio Amsterdam Noord (boven de A10 tot Velzen, Wormerveer en Purmerend), regio Amsterdam Zuid, regio Haarlem en regio Haarlemmermeer Noord minimale orderwaarde €250,- voor franco levering. Minimale orderwaarde €100,-.

– Regio Almere, Regio Haarlemmermeer Zuid, Regio Den Haag, regio Midden-Nederland, Regio Rotterdam, regio Utrecht en regio ’t Gooi minimale orderwaarde €350,- voor franco levering. Minimale orderwaarde €200,-.

– Regio Noord-Holland, Regio Alkmaar, Regio Lelystad, regio Amersfoort, regio Apeldoorn, regio Utrecht, regio Rotterdam, regio Breda, regio Tilburg, regio ‘s-Hertogenbosch minimale orderwaarde €500,- voor franco levering. Minimale orderwaarde €350,-.

– Regio Noord-Holland (boven Alkmaar), regio Zuid-Holland (regio brabant) en regio Eindhoven minimale orderwaarde €750,- voor franco levering. Minimale orderwaarde €500,-.

– Waddeneilanden, Groningen, Friesland, Drenthe, Zeeland en Limburg, neem contact met ons op via 020-6597278 of info@hartdelicious.nl.

Let op: alleen wanneer u via de webshop bestelt zijn de voorwaarden zichtbaar. Wilt u liever niet via de webshop bestellen neemt u dan contact met ons op voor de specifieke leveringsvoorwaarden.

Nog geen klantaccount?

U kunt zelf een klantaccount creëren via https://www.hartdelicious.nl/mijn-account/ (dit is het icoontje met het poppetje rechts bovenin). Wanneer u bent geregistreerd kunt u gaan bestellen. Heeft u vragen neem dan contact met ons*.

WEBSHOP F.A.Q.

Can I order from the webshop without an account (as a guest)?

Unfortunately, this is not an option; we need your information for billing purposes.  

How do I get a webshop account?

U kunt in onze webhop direct een account aanmaken of na het samenstellen van uw eerste bestelling vult u uw gegevens in en maakt u een account.

What time can I expect to receive the order?

Wanneer u tijdig uw bestelling heeft geplaatst streven wij ernaar om de bestelling op de afgesproken dag tussen 9.00 uur s’morgens en 14.00 uur s’middags te leveren. 

Can I have my order delivered to a different address or make other changes about my order?

U kunt dit eenvoudig aangeven in het notitieveld tijdens het plaatsen van uw bestelling in onze webshop, mits de gewenste postcode binnen hetzelfde bezorggebied valt.

Let op: vanwege vaste leverdagen per postcodegebied verwijzen we u graag naar het overzicht hieronder voor de juiste bezorgdagen.

Wilt u een wijziging aanbrengen in een reeds geplaatste bestelling? Neem dan alstublieft contact met ons op*. 

Where do you deliver in the Netherlands?

Op basis van uw postcode kunt u zien of we bij u kunnen leveren en wat de voorwaarden zijn. U kunt de leveringsvoorwaarden ook terugvinden bij bestelinformatie (bovenstaand). 

Do you also deliver abroad?

In principe leveren wij uitsluitend binnen Nederland.

Maar voor uitzonderingen denken we graag met u mee. Neem gerust contact* met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

How do I pay for my order?

Only your first order must be paid in advance by bank transfer or direct debit. Payments for subsequent orders can be made in arrears via invoicing or we will collect it by direct debit. 

Wat is het betalingstermijn?

We apply a payment term of 14 days. You will receive the invoice from us after which you will transfer it by bank within 14 days or it will be automatically debited from your account.

Do you make the products yourselves?

We are a wholesaler so we do not produce anything ourselves. We do have some products in our range that we release under our own label but these are produced exclusively for us by third parties. 

Can I return or exchange my products?

Omdat wij diep ingevroren etenswaren leveren kunnen de producten niet geruild of geretourneert worden. 

*info@hartdelicious.nl of bel ons op 020 – 659 72 78.